דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי בנות באינטרנט 

מאת    [ 05/01/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3037 פעמים ]

משחקי בנות ברשת הם משחקים המיועדים לבנות קטנות וצעירות בטווח הגילאים בין 5 ל- 12 שנים. וככל מדינה העולם גם בנות המדינה שלנו אוהבות לשחק במשחקי בנות למיניהם. כל בת התעניינה בגילאים מוקדמים בנושאי האופנה והלבשת הבובות שלה בצו האופנה האחרון. אבל היום אין עוד צורך לקנות עוד בובות ולמלא את החדר בבובות למיניהם ובבגדים וסטים של תקופת הביניים, משחקי בנות ואופנה ברשת יכולים לספק לבנות את כל מה שהן צריכות, בובות עד אינסוף, בגדים לבובות וחפצים עד אין ספור. עולם הבובות והמשחקים של הבנות השתנה המון. כל יום אפשר להחליף משחק ובובה ולהתחיל במשחק חדש. וזה לא נעצר כאן, כי משחקי בנות מכילות עוד סוגים שונים של אופנה כמו איפור וציפורניים והרשימה ארוכה.

אם נסתכל על העבר נראה את השינוי הגדול של משחקי בנות עם הזמן, אולי אתם זוכרים שלפני המון שנים הדוד חזר מטיול מארצות הברית או מאירופה והביא לך מתנה, בובה, אולי לא שקלה הרבה אבל תפסה מקום נכבד בתיק, ואולי את זוכרת כמה דאגת לה ושמרת אותה לשנים ארוכות. שנים ואת עם אותו משחק. היום הכל השתנה! מי מסתפקת בבובה אחת?! היום באינטרנט אפשר למצוא המון בובות להלביש אותן, לאפרן, לעשות ציפורניים ומה עוד לא עושים! משחקי בנות העשירו את עולם הבנות עד שלכל בובה יש את החדר ההלבשה שלה. וכל זה קורה אונליין. את בוחרת מה להלביש ואיזה צבע לבחור והכל עם הזזת העבר הקסום שלך.

משחקי בנות הם סוג של משחקי הלבשה והם משחקים פופולאריים ביותר.במשחקים אלו הבנות מלבישות דמויות שונות ואף בחלק מאתרי המשחקים בקטגוריית משחקי הלבשה, ישנה אפשרות לבחור דמויות של מפורסמים אותם הן מעוניינות להלביש. משחקי בנות אלו מורכבים מהתאמת חולצה, מכנסיים, נעליים,  ואבזור שונה לכל דמות. האפשרויות  מעניינות המוצעות להמון בנות ומגוונות וכמובן מותאמת לצו האופנה המתקדם ביותר בימינו.

אם בשנים קודמות, כאשר התפתחו אתרי משחקים וקטגוריות שונות כמו משחקי בנות ופתחו משחקים מבוססי פלאש, יכולנו אז למצוא בקטגוריית משחקי הלבשה לבנות אולי רק שני או שלוש משחקים בלד או אפילו רק אחד, היום הדבר השתנה. כיום, כאשר בנות נכנסות לקטגוריית משחקי בנות באתרי משחקים שונים ברשת, היא נתקלת במגוון רחב של משחקים מעניינים ופעמים רבות היא מתקשה מאוד לבחור במשחק זה או אחר משום שהמון משחקי בנות נראים לה אטרקטיביים ומדליקים. כיום, ילדות יכולות לבחור בובה שאותה היא תלביש, היא תבחר בגבר או באישה ותחליט אם הוא יהיה כהה עור, מלוכסן עיניים, אם צבע שיער הראש שלו יהיה חום או שחור או אולי בלונדיני. כל ילדה יכולה לבחור במשחק המתאים לה, להלביש את הדמות שבחרה, להתאים לה חולצה,מכנס, נעליים, תסרוקת, סוג איפור, אקססוריז כמו תיק, משקפיים אופנתיות ועוד הרשימה ארוכה. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב